Mysteriet med örngottsätande påslakan

Varför "äter" påslakan nästan alltid upp örngott, lakan och dylikt när man tvättar det?
Ja, det lär väl förbli ett olöst mysterium...
Nu snurrar dom iaf runt i torktumlaren och maskinlass nr 2 ska hängas upp på tork.
Av någon (icke) konstig anledning så kliar det extra mycket i pysselfingrarna när man håller på med tråkiga delar av hushållsarbete...
Kom på att jag skulle klä om skolådorna jag sparat undan, ska bli roligt att få ett litet uppsving i garderoben. :)
Har inte riktigt bestämt om jag ska göra ett litet fönster i lådorna eller skriva ut bilder på dom inneboende skorna och sätta på lådan. Blir nog det andra alternativet.

Nu ska jag återgå till tråket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0