Popcorn!!!

Hämtade ett paket från ellos idag, med bla mina
efterlängtade stövlar.
Blev jättenöjd, helt perfekta och väldigt sköna.
Mina nya favoriter! :)



Blev väldigt sugen på popcorn nu, så tänker fixa en stooor skål
och krypa ner i soffan. :)
Först lite mer surfande och sen läsning.
Ska påbörja den här boken, hoppas den är lika bra som den verkar.

Nästa sak på min lista,
av Jill Smolinski

Beskrivning:

20 saker att göra innan jag fyller 25

Så lyder rubriken på den lista June Parker av en händelse får i sin hand efter att 24-åriga Marissa dött i en bilolycka. Hon bestämmer sig för att själv utföra de saker som finns med på listan, ett beslut som försätter henne i de mest omöjliga situationer ?

Junes 34-åriga liv har hittills mest gått på slentrian. Hon engagerar sig inte särskilt mycket vare sig i jobbet, kärleken eller familjen. Men nu får hon verkligen veta att hon lever. Bland de punkter hon måste utföra på listan finns: Kyssa en främling, åka helikopter och - det svåraste av allt - förändra någons liv.

Och det är bråttom, alt måste vara färdigt till vad som skulle varit Marissas 25-årsdag.


Kommentarer
Postat av: Frida-Martina

Det blev alldeles för mycket glasyr (iaf för min smak) men var första gången jag gjorde dem, så nu vet man till nästa gång :] Slängde typ hälften..

2010-01-25 @ 10:29:25
URL: http://www.frida-martina.se
Postat av: Pia

Oj, tjusiga stövlar! Du verkar gilla att baka? Men bara godis? Jag älskar att baka bröd, känna lukten och äta medan det är ljummet... mmm...

Ha det bra! Pia.

2010-01-25 @ 20:17:51
URL: http://hemmafrugrubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0