Snö + bil + mig = nejnejnej

Tog nästan 1,5 timme att köra lite mer än en mil och sen hem igen...

Fick stanna helt emellanåt, såg inte ens vägen.

Är fortfarande skraj efter karusellturen för nån vecka sen så

tar det lugnare än lugnt annars. Men det här var lite extremt.

Tur att dom vita stolparna finns, även om inte ens dom syntes emellanåt..

Usch!



Testade mina Choo skor innan, tänkte ha dom när vi ska på fest på
lördag, men oj vad dom är hala!
Vete katten om man kan göra något åt det..
Vill ju använda mina fina skor. :/

Ta fram bågfilen?
Sätta tejp under?
Tuggummi?
:p

Nja, kanske inte..
Någon som har ett bättre förslag innan jag hittar
på dumheter..?
:)


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja visst är den najs!



Kör på tuggummi, hehe :P

2010-01-27 @ 22:11:31
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0