Det "vita" skåpet...

Tog en bild idag på skåpet som numer är vitt, eller typ vitt... :S

Hade inte kameran med så tog kort med mobilen, så blir suddvarning på bilderna.

Först en före-bild:




Efter:



Blev lite flammigt, men ser faktiskt bättre ut i verkligheten.
(för detta är ju overkligt...? :p )
Ska fixa till det lilla bordet som står bredvid också,
sen ska det få bo i ett annat hörn.



Är inge vidare på att komponera ihop saker, så blir nog lite ommöblering ovanpå ett
antal gånger skulle jag tro...

Hittade denna söta tavlan på loppis idag, har funderat lite på om jag ska ändra
på ramen eller ha den som den är...



Den gamla kannan fick lite blommor som växte lite vilt inne i häcken.
(det lät ju...lite mindre bra... )



Duken tror jag måste bort...

Nejdå, jag är inte alls velig över huuuvudtaget... :P


Kommentarer
Postat av: ~Sara~

Wow, det blev ju jättefint! =d Vill också hålla på och fixa en massa nu.

Jag är också sådär velig, kan flytta runt saker hur många gånger som helst innan jag bestämmer mig. Små ljuslyktor och annat smått är ju värst! =P



Sv: Tack. =) Ja dom får det att verka så lätt när dom bara kramar i lite, fönar och plattar lite lätt och sen ser det helt perfekt ut...

2010-06-10 @ 21:54:27
URL: http://sarasyttre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0