Gratis skåp?!

På väg hem idag efter en målningsrunda i kolonin fick jag syn på ett skåp...
Stod vid ett hus med en lapp fladdrande på med texten "Gratis".

Till saken hör att vi har letat efter ett lite äldre skåp till stugan,
och det här var väldigt fint med lejontassar och mönster.

Tänk vad man kan hitta om man håller ögonen öpppna. :)

Kan tillägga att det var tuuuungt...
antagligen därför dom testade att göra såhär, istället för att försöka släpa iväg med det själv.


Men jag är glad, glad, glad. :)

Har inte kollat så noga på det, var lite repigt och ena benet sönder, men det mesta går ju att
fixa med lite tuggummi, eller hur? ;)

Kanske måla vitt...
fast det vet jag inte om jag vågar...



Kommentarer
Postat av: Mita

Om du skickar ett mail till mig [email protected] så kan jag skicka en bild på LP-skålen med decopage....så får du se hur min blev Kram! Mita

2010-05-23 @ 11:46:45
URL: http://mitashantverk.blogspot
Postat av: ~Sara~

Sv: Ja dom silvriga var lite mer annorlunda, jättefina. Om jag köper dom ska jag bara försöka hålla mig ifrån de bruna, är lite svag för bruna skor. =P



Du får visa bild på skåpet sen! Har själv hittat en del gamla fina grejer som bara står hos min sambos mormor. Det är så charmigt med gammalt och slitet!

2010-05-24 @ 10:06:14
URL: http://sarasyttre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0