Skåpet blev vitt

Skåpet i förra inlägget har blivit lite omhändertaget nu.

Limmade lite skador, och ena benet som lossnat.

Gick inte att låsa upp ena dörren heller, men efter en bruten nyckel
(fanns som tur var två), massa lirkande och en del smörjspray, så lyckades vi öppna det.
Det ena låset var tyvärr sönder, men rengjorde dom iaf och ska sätta tillbaka dom när skåpet torkat.

Sen blev det vitt, vitt, vitt. :)

Finns en hel del avskavt på det och så, men det gör inte så mycket,
gillar verkligen vårt nya skåp. :)

Detalj, före-efter:





Sen är det insidans tur, men det får nog vänta lite.
Lillan fyller år snart så hinner nog inte riktigt mellan allt bakande och fixande.
Har lite annat pyssel på gång också.
:)


Kommentarer
Postat av: pysseliten

ska kolla med mannen lovar att återkomma med tror dom är ihp satta med kaklemassa. Kul du hitta in till min blogg, du har ju med massa pyssel . Jag vill med göra ett fat tycker dom är sper fina :)

vart köper du pinnen till dom ?

2010-05-25 @ 07:27:37
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: pysseliten

får jag låna bilden på den söta apan ,jag länkar till din blogg :) Den vaar ju döhäftig . Vilket tålamod du har med allt pill :)

2010-05-25 @ 07:33:59
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: ~Sara~

Sv: Vad smart, det ska jag nog göra! Är inte så bra på det här med växter men det vore ju snyggt med nåt slingrigt som trivs i vatten. Så glaset kommer till nytta! =)



Ska bli så spännande att se hela skåpet när det är klart, det ser ut att bli skitfint! Måste ju bara lägga till dig på den milslånga listan på Bloglovin. ;)

kram

2010-05-25 @ 14:30:09
URL: http://sarasyttre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0