"Väggbonader" Eller nåt...

Blev en runda till Panduro igår, lika farligt som vanligt... ;)
Blev bland annat krackeleringsfärg, textilpennor och formmassa.
Även decoupagelim för textil, ska bli spännande att prova.

Textilpennorna var roliga att använda, blev nån slags väggbonad av dom.
Kan nog även användas som tabletter (heter det så..?).

Skrev ut texterna på datorn och hade sen lite problem innan jag
fick rätt på hur jag skulle lyckas få texten till tyget.
Lösningen blev ett stort plastlock från en förvaringslåda som jag sen
hade en liten lampa under.
Blev lite som ett primitivt ljusbord. :)

Sen var det bara att kladda på med pennan.
Fållade kanterna och sydde en kanal längst upp, innan jag sydde fast en
spets runt om. I kanalen har jag satt en blomsterpinne som ska kapas och sen
kan man fästa nån slags upphängning i kanterna på dom. Pinnen ger även stadga åt tyget.

Får bli en runda med strykjärnet också tror jag...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0