Halvlek

Lilla sötis sover middag och jag har precis passat på att ta en snabb dusch.
Maskin 3, och sista för idag, är färdig att slängas in i torkis snart. Allas sängkläder blev iaf tvättade. Tvätthögens omöjliga väg mot att krympa kanske har något litet med att göra med att jag byter sängkläder lite ofta, men det är ju så härligt att krypa ner i en fräsch och nybäddad säng! :)

Skulle verkligen behöva sova middag en stund nu, men har för mycket att fixa, och sen är det barnklädesrea som ska besökas, och tygaffären med förstås. Den har jag sett fram emot ett par dar nu. :)
Ska hälla i mig lite mer nyttigt (jomenvisst...) och gott kaffe och hoppas att jag klarar mig utan att somna i ett hörn nånstans. :p 







Kommentarer
Postat av: NATALIE

svar: Ja katten var så fin så fin! Jag vet inte vilken ras det är, det är inte min katt så :P Den kom bara fram när jag var ute och fotade :)

2009-06-20 @ 19:31:09
URL: http://naataali.blogg.se/
Postat av: sandra

vem är du ? :D

såg att du kommenterade min blogg :P

2009-06-20 @ 20:43:44
URL: http://extremtmoongo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0