Kanzashi

Testat något nytt;
Kanzashi - origamiblommor i tyg.

Riktigt skoj faktiskt! =)

Blev två svarta i två olika storlekar:




Och en till E, med Hello Kitty tyg såklart. ;)




Och nu hoppas jag att den här gångens bloggtorka är över... :P


Beskrivning till blommorna finns här;
Kanzashi - Folded fabric flower

Tyckte dom såg avancerade ut att göra, tills jag såg instruktionerna,
superenkla egentligen.
Och sånt gillar vi. =)

Det enda du behöver är

Tyg
Sax
Nål
Tråd
Lim

Rekommenderar verkligen att prova!
=)


Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2012-03-18 @ 20:20:18
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0