Tyglådor

Sydde två lådor efter denna beskrivningen från Sometimes Crafter.

Klippte ut sidor i lite hårdare papper och tejpade ihop till en "tunnel" som jag sen
lade mellan insidan och utsidan innan jag sydde ihop.
På den ena sydde jag även på en spets runt kanten.
Två av bitarna som blev när jag klippte "plusset", syddes ihop räta mot räta
på tre sidor och sen vändes dom rätt.
I denna fickan la jag en bit papper i samma storlek som botten, vek sen
in dom osydda sidorna och sydde raksöm runt hela.
Stoppade sen den i botten på lådan för mer stabilitet.
(snurrigt?)

Såhär blev dom iaf;




(Den vänstra är inte riktigt så sne som den ser ut...













~{LM}~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0