123...

Blev inte så farlig lukt efter blodpuddingstorkningen.
Jag som har varit helskraj för att ens ge mig på sånt igen sen förra gången.
Var ju ett par år sen sist, (måååånga) men då var det
riktig lever och 3 plastpåsar på varje hand...
Usch, ryser bara jag tänker på hur läskigt det var att skära i.
*brrr*
Sen luktade det päckellever i hela lägenheten i säkert 3 dagar efteråt,
hjälpte inte hur mycket man vädrade.

Men! detta kommer jag göra om, (med blodpuddingen alltså, aldrig nånsin någonsin
med riktig lever...) för 1. dom gillade det. 2. luktade inte hemskt. 3. heeelt annan konsistens.

Nu ska jag vila en stund, känner mig helt slut i hela kroppen,
var ingen vidare bra ide att åka iväg och träna med vovven
när jag inte mådde så bra från början, och sen kallt ovanpå det...

*Atjooo*


Kommentarer
Postat av: ~Sara~

Blä, jag hatar blodpudding! =P



Sv: Det är min syster som gjort min design, jag kan ingenting. =P

Ja jag svarade jag med på den där knäppgöken att "om du hade läst inlägget hade du vetat", inget svar såklart. ;)

Sims går jättesegt för mig också, fast jag formaterade om alldeles innan. Dryygt...



Nu ska jag precis lägga ut en svart och lila sminkning. =)

2010-01-19 @ 11:39:37
URL: http://sarasyttre.blogg.se/
Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

Är allt bra med dig idag ?:)

2010-01-19 @ 16:11:56
URL: http://amandabergholm.blogg.se/
Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

sv: så roligt, ja det är faktist riktigt roligt:D jodå den har varit helt okej:)

2010-01-19 @ 21:37:01
URL: http://amandabergholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0