Liite mer lyckad ljushållare

Den här gången blev överdelen lite bättre.
Istället blev foten överstor... :p

Började med att snurra den tunnare ståltråden runt åtta tjockare pinnar.





Sen böjde jag till foten och började snurra på tråden.








Foten färdig:





Sen glömde jag ta bilder på överdelen, lika snurrig som vanligt.
Jag då alltså...

Men här är iallafall resultatet denna gången.










Kanske borde försöka hitta en beskrivning på hur man ´ska´ göra nån gång...
Kanske går bättre då än med versionen ´titta, försöka göra likadant´.
Jag lyckades åtminstone få en lite mindre konstig hållardel den här gången så är ändå
rätt så nöjd. :)


Kommentarer
Postat av: Marika "Mita" Gunnarsson

Jättevacker form du fått på denna..Kram från Mita

2010-10-20 @ 09:58:42
URL: http://mitashantverk.blogspot.com
Postat av: Anonym

Najs! Fina som bara den!

2010-10-20 @ 12:58:04
Postat av: Malin

Vilken underbar och vacker ljushållare. Såg dina tidigare inlägg. Vilken fin fågelbur du har gjort. Så duktig du är



kram Malin

2010-10-24 @ 20:27:15
URL: http://joyforhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0